Búcsú

 2012.03.02. 21:30

Búcsú

Van ami elmúlik.
Van ami nem tart örökké.
El kell válnunk még,
akkor is ha fáj.
Mert nincs tovább,
nincs szenvedély, láz.
Nem volt elég erős, a
szeretet mi hozzád fűzött.
Most már elérkezett az idő.
El engedlek, bele törődöm.
Talán jobb neked is,
talán jobbat érdemelsz mint én.
Túl sokat vártam arra,
hogy legyen valami.
Van, hogy nem erőltethető az érzés.
Volt valami, de nem volt elég erős,
hogy ne múljon el.
Tudom, te szeretnél engem,
s mindent megtennél ezért.
S tán várnál is rám.
Ezért köszönök mindent neked.
Lelkem újra álmaim között él,
szívem újra vár.
Hátha eléri amit akar,
hátha elérkezik az én időm.
Hátha te is megtalálod akit
megérdemelsz, aki megért.
Aki jobb mint én,
aki úgy szeret mint,
ahogy te engem szeretnél.

 

Címkék: vers versek verseim

A bejegyzés trackback címe:

https://sylverversei.blog.hu/api/trackback/id/tr224285252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása