Nem tudom

 2012.02.21. 19:18

Nem tudom...I.

Viselem sorsodat szívemben.
Hogy, miért jegyzem tetteid?
És, miért figyelem lépteid?
Nem tudom...

Ha dobban a szíved megérzem.
Ha sérülések érnek, nekem is fájnak.
Ha boldog vagy én is az vagyok.
Hogy, miért? Nem tudom...

Megértem, ha visszahúzodsz.
Megértem, ha jó akarsz lenni.
Megértem, ha minden munkád után,
fáradtan dölsz le.
Hogy, miért? Nem tudom...

De azt tudom...II.

De azt tudom, hogy mindig:
Szeretni, kedvelni foglak,
És mindig, szívemben fogsz élni,
És lelkem felvidul, ha rád gondol és ha meglát.
Örök leszel gondolataimban, örök álmaimban.
És mindig, örökön örökké élsz szívemben.




A bejegyzés trackback címe:

https://sylverversei.blog.hu/api/trackback/id/tr294160183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása